piątek, 14 sierpnia 2009
Wyznawcy JP Jesteście Pedałami
Baashheeee!!! Ej, wy wyznawcy JP, jesteście dla mnie śmieciami! Normalnie, gdybym spotkał jakiegoś cwela z JP na bluzie, to bym normalnie kazał mu sie tarzać we własnym gównie! Biedaki! Myślicie, że, kurwa, możecie jebać psy! aa jpcwele!!! Psy to wy macie w domu i je ruchacie przy śniadaniu, a w tym czasie.. a w tym czasie.. wpierdalacie własne gówna obsrane brudasy! Jak spotkacie policjantów to uciekacie, jakby Was ktoś obsrał gównem. A, nie, sory, to Wy jesteście gównem. Tarzacie sie w stolcu z szamba koło komendy na waszych parszywych dziurach. Jesteście warhlakami. Wąchacie parujące kloce z otchłani świńskich trzewi. Wasza JP ideologia to kurwa.. kurwa.. to ja sobie nią podcieram dupe po porannym srańsku. A na to wasze kurwa logo JP to normalnie normalnie kurwa mój pies wali stolce i krzyczy przy tym "Jedzcie biedaki JP jedzcie to gówno" po czym zasypuje je ziemią z okrzykiem "Nie dla gówna gówno". Ahahahahahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!111111111 Wyznawcy Ideologii JP, która jest jednym wielkim gównem. Wpierdalacie gówno i jeszcze sie cieszycie. Biedaki kurwa myslicie że Peja Wam pomoże? Będziecie klęczeć przed nim i ciągnąć mu ujebanego w Waszym gównie druta. Aaaaaaaaaaa końskie JP spierdoliny.
Etykiety:
antyjp,
dzieci jp,
hiphop,
hiphop gówno,
jp,
jp dzieci,
jp geje,
jp huj,
jp ideologia,
jp shit,
jp szit,
ogień jp,
parujące gówno jp,
pedały,
peja
czwartek, 13 sierpnia 2009
Ja już mam swoje 5 dych, a Wy biedaki?

10 minut później

Pambuk nie istnieje. Gdyby istniał, wygrałbym to 50 zł. A tak, to dostane tylko konfidencka gazetkę.
Ziomy, obczajcie. Ten kolo co robi te ulotki musi być jebanym KONFIDENTEM. Produkty zmieniają sobie ceny na niższe, a ten od razu wrzuca to na kompa, obrabia i rozdaje ludziom. Przecież wszystkie produkty "Tesco Quality" to są jego ziomy, nie? Nie ważne, czy na południu, czy na północy sklepu, ważne, ze to jego ziomy, a on je kapuje i donosi. KONFIDENT. Trzeba go dorwać!
wtorek, 11 sierpnia 2009
ememapanowieemema
Nikt nie ma, i nie powinien mieć wątpliwości, że Popek to największy koks na świecie. Chodzą słuchy, że jego pytong jest w stanie wykoleić pędzące metro oraz zakrzywić czasoprzestrzeń. Widzimy tu zapowiedź walki, niestety rozpierdalanie łbów w klatce nie miało miejsca. Powód jest prosty - każdy zwykły przeciwnik po ujrzeniu szalejącej lagi Popka, wyrywającej płyty chodnikowe, spierdolił z powrotem do hurtowni Olo-Chemo. Tymczasem Popek i jego fani są smutni, nikt nawet nie dostał się w zasięg rażenia tej boskiej pyty. Postanowiłem wyjść z pomocą i znaleźć Popkowi godnego przeciwnika, który nie spieprzy przed majestatem jego kabryla.
nuttymadam3575
W sumie nikt jej nie widział, znana jedynie z kanału na yt i przekzaów ustnych. Spowodowane jest to tym, że ma ona w zwyczaju wpierdalać każdy napotkany twór białkowy, ponadto jej postura uniemożliwia jej opuszczenie leża. Świetny przeciwnik, pytanie tylko czy Popek zdążyłby zakołysać swoim gromowładnym fajferem zanim nie zostałby skonsumowany.
PissedOffAngryGamer
W sumie to samo co wyżej, z tym że nasz kolega jest dużo bardziej mobilny, co więcej może nakurwiać młotkiem.
Lech Roch Pawlak (pseud. Skorpion)
W tym wypadku Popek musiałby się zmierzyć z atakiem psychologicznym. Psibale i ataki mentalne to specjalność Skorpiona. Chodzą słuchy że jest mistrzem Xaosu i adminem na ciemnosc.com
Furfagi
Atakują tylko w grupie, należy pilnować swojej dupy.
Panek
Spierdalał przed nim Pudzian, spierdalał Arnold i jego koledzy. Jak już pisałem Popek jest największym koksem na świecie, co nie zmienia faktu że Panek jest większy od niego. Jeśli Popek nie wyskoczy z klatki na widok tytanowych kolców wystających z jego dupy to będziemy mieć walkę stulecia.
Jezus
Bardzo hardkorowy wojownik, pytanie tylko czy zwieracze Popka wytrzymałyby ten atak.
poniedziałek, 10 sierpnia 2009
Dobre chłopaki, do hymnu!

Ziomek nawinął bit na nielegalu (cdkey zadziałał xD), ja załatwiłem majka (fajna miał parówe), szukamy wokalu bez tatekabrylowego akcentu konfidenta elo. Elo elo, kto ma wene ponawijać nowy przekaz prawdy, wbijac do mnie kurwa.
Jebać policje
mamy misje
jebać prohibicje
skurwysynów i milicje
straż pożarną, ogień jp,
chcą nam zgasic skurwysyny,
wyrzekają się swej winy,
zrobimy im sąd
zrobimy im sąd synu
zajebiemy maczetami wszystkich skurwysynów
konfidentów i krętaczy, ludzi ulicy wyzyskiwaczy,
dobry człowiek, twoje zdrowie,
niech Cie nigdy nie przyczai,
radiowóz pieskiej zgrai,
te metale, politycy,
ciągną druta na mównicy,
potem księża klechy sekta
zgarniają to co na chleb masz
głód na ulicy, świnie na mównicy
klechy geje i burżuje
oni wszyscy chuje chuje
ogień jp was dosięgnie
skurwieli wpierdoli chętnie
nie ma chuja
nie ma bata
ziomek sra na klate brata
elo elo moje ziomki
wyjdźcie wreszcie z tej biedronki
konfidenci jak ziemniaczane stonki
chcą na dzielni kosić komki
nie ma chuja
nie ma bata
tata sra na klate brata
nie ma chuja
nie ma nie
tate znów mi wsadza bata gdzie-e-e-ee
Co wieszcz pomyślał
Dziś postaram się dokonać analizy największego dzieła nurtu JP. Dzieła, które zapoczątkowało rewolucję. Tekst tego utworu nucą ludzie na całym świecie, bez względu na wiek czy kolor skóry (patrz - http://jpna100.blogspot.com/2009/08/murzyn-w-niezwyky-sposob.html). Sami autorzy tylko wiedzą, ile nawiązań i ukrytych znaczeń zawiera ten masterpic. No cóż, tu macie naszą interpretację, i tak nie zrobilibyście tego lepiej, zresztą po co marnować energię, lepiej wyjść i komuś napierdolić. Joł.
Tak więc:
-bliżej nieokreślone południe jest brudne, co oznaczałoby, że zamieszkuje tam wielu metali, albo, co gorsza, konfidentów
-jedno hasło nawołujące do odbywania stosunków płciowych z funkcjonariuszami policji stanowi ideologię
-sąd, policja i informatorzy to jedno skurwysyństwo, stworzone i finansowane specjalnie do walki z ideologią JP
-policja ma w zwyczaju napierdalać niewinnych, porządnych obywateli za nic, albo za błahostki typu roztrzaskanie komuś głowy, tudzież 80 dźgnięć nożem zadanych pod pływem emocji
-jeśli jesteś dobrym człowiekiem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że kurwy policyjne zrobią z twoich dzieci sieroty
-Firma ma wielu zaprzyjaźnionych naukowców, którzy dzięki wytrwałej pracy i doświadczeniu dokonali podziału na narkotyki „syf” i narkotyki najs
-bezmyślne, uporczywe powtarzanie ciągle tych samych sylab lub zwrotów nie jest objawem echolalii, ale dowodem na przynależność do elity społecznej
-studenci plasują się gdzieś między ćpunami a konfidentami (czytaj – jak spotkasz to napierdol i okradnij)
-każdy hh który nie traktuje o jebaniu policji to pseudo hh dla konfidentów i małolatów
-”nie tak być powinno”
Idźcie i stosujcie się, a bonusem pierwszy konfident-sprzedawczyk w historii – Judasz.
Tak więc:
-bliżej nieokreślone południe jest brudne, co oznaczałoby, że zamieszkuje tam wielu metali, albo, co gorsza, konfidentów
-jedno hasło nawołujące do odbywania stosunków płciowych z funkcjonariuszami policji stanowi ideologię
-sąd, policja i informatorzy to jedno skurwysyństwo, stworzone i finansowane specjalnie do walki z ideologią JP
-policja ma w zwyczaju napierdalać niewinnych, porządnych obywateli za nic, albo za błahostki typu roztrzaskanie komuś głowy, tudzież 80 dźgnięć nożem zadanych pod pływem emocji
-jeśli jesteś dobrym człowiekiem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że kurwy policyjne zrobią z twoich dzieci sieroty
-Firma ma wielu zaprzyjaźnionych naukowców, którzy dzięki wytrwałej pracy i doświadczeniu dokonali podziału na narkotyki „syf” i narkotyki najs
-bezmyślne, uporczywe powtarzanie ciągle tych samych sylab lub zwrotów nie jest objawem echolalii, ale dowodem na przynależność do elity społecznej
-studenci plasują się gdzieś między ćpunami a konfidentami (czytaj – jak spotkasz to napierdol i okradnij)
-każdy hh który nie traktuje o jebaniu policji to pseudo hh dla konfidentów i małolatów
-”nie tak być powinno”
Idźcie i stosujcie się, a bonusem pierwszy konfident-sprzedawczyk w historii – Judasz.
niedziela, 9 sierpnia 2009
Już niedługo: 15 sierpnia - Wogieńwzięcie Najporządniejszego Ognia JP
Wobec zbliżającego się święta WNO JP, kolidującego oczywiście przypadkowo z biedakowym Wkosmoswzięciem Windows Media Playera, mówimy wszystkim elo.
Zacząć trzeba od tego, że WNO to nie kolejne ścierwo w stylu Werby (kurestwo), tylko czysty przekaz dla wszystkich kumatych.
Jesteś JP? Pokaż to, nie bądź szarą kurwą! Szerz nienawiść wobec konfidentów. Nie ograniczaj się.
Proponujemy:
-podpalenie Ogniem JP swojej dziewczyny (jeśli ma go w sercu, to się nie zajara)
-ugotowanie kureskiego obiadu z metanabolu na kuchence gazowej zajebanej z najbliższej Komendy (na Ogniu JP oczywista)
-depilację łoniaków coby nasza maniura się nie zadławiła ciągnąc tatowego kabryla(Ogniem JP)
-spalenie pierwszego lepszego koksa na ulicy (myślisz, że po co on sie tak koksuje? bo do schroniska przyjmują tylko najlepszych. 80% że to kurwa ze szkoły poljcyjnej)
-wpierdalanie płonącej Ogniem JP flaszki z ziomkami (z mety, nie daj zarobić skurwielom na podatkach, wtedy nie beda miec kasy na schroniska dla psów)
-palenie serduszek WOŚP (myślisz, że kto ich osłania? Psy i konfidenci. Nie ma nawet jak jebnac puszki z kumplami z kasą na flache. Precz z kurestwem!!!!!111)
-podpal jakąś ładną chate (pewnie skurwiel kradnie)
Teraz dowiesz sie ziomek, jak rozpalić ogień JP.

Klik na obrazek, nie żałuj sobie jak biedaki, zobacz to w HD!
Zacząć trzeba od tego, że WNO to nie kolejne ścierwo w stylu Werby (kurestwo), tylko czysty przekaz dla wszystkich kumatych.
Jesteś JP? Pokaż to, nie bądź szarą kurwą! Szerz nienawiść wobec konfidentów. Nie ograniczaj się.
Proponujemy:
-podpalenie Ogniem JP swojej dziewczyny (jeśli ma go w sercu, to się nie zajara)
-ugotowanie kureskiego obiadu z metanabolu na kuchence gazowej zajebanej z najbliższej Komendy (na Ogniu JP oczywista)
-depilację łoniaków coby nasza maniura się nie zadławiła ciągnąc tatowego kabryla(Ogniem JP)
-spalenie pierwszego lepszego koksa na ulicy (myślisz, że po co on sie tak koksuje? bo do schroniska przyjmują tylko najlepszych. 80% że to kurwa ze szkoły poljcyjnej)
-wpierdalanie płonącej Ogniem JP flaszki z ziomkami (z mety, nie daj zarobić skurwielom na podatkach, wtedy nie beda miec kasy na schroniska dla psów)
-palenie serduszek WOŚP (myślisz, że kto ich osłania? Psy i konfidenci. Nie ma nawet jak jebnac puszki z kumplami z kasą na flache. Precz z kurestwem!!!!!111)
-podpal jakąś ładną chate (pewnie skurwiel kradnie)
Teraz dowiesz sie ziomek, jak rozpalić ogień JP.

Klik na obrazek, nie żałuj sobie jak biedaki, zobacz to w HD!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
